lunes, 10 de agosto de 2009

Sa Llagosta







Després de mesos sense actualitzar.. per fi tinc algo per penjar al blog (el pobre projecte el tinc abandonat a l'estudi de sant cugat) Fa un més i pico que estic a Menorca treballant a Sa Llagosta, un restaurant que com la majoria, té una cuina plena de malalts, en aquesta però, se li ha de sumar l'agreujant de la tramuntana. La idea era fer un seguit de "episodis curts" basats en els guions que ha escrit en Nabil, el segon de cuina. Aquesta freakada no té cap tipus de finalitat; més que la de deixar constància del "modus vivendi" de certs individus tancats dins una cuina uns quants mesos de l'any.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei Alba!! Ja m'ho conec això...També vaig estar un estiu currant a Mallorca a un xiringo de platja amb menú per alemanys....les cuines a l'estiu poden ser dignes d'un psiquiàtric...
No passis gaire calor.
Una abraçada

Aleix dijo...

Molt bé albeta! reflexa a la perfecció les vivences que deus estar passant. 4 dies i soc aqui!!!!!

ara et deixo amb els teus pares:

jo també seré aqui en dos dies, he trobat un billet super-barat( ta mare, la Lola)

I et porta una borsa de carquinyolis!

Albitxuuuuu! ets tota una professional! enhorabona per les dues historietes de Sa Llagosta! tens una gran capacitat de caricatura...A triumfar!!! Ah! per cert, si tens una taula per tres...ens presentem a fer una caldereta!
Petoníssiiiiiiiiiiiims!!!

Jordi Solano dijo...

Ses illes, un lloc estrany i meravellós, el frenopàtic més gran del planeta, però solen ser bojos entranyables...

Jo de tu em plantejaria això de fer moltes històries d'aquestes, que ara el rollo "tira còmica una mica nihilista amb paraulotes" jo crec que es demana bastant en algunes revistes.

El meu estiu, uhmmm... majoritàriament m'he dedicat a amagar-me del sol i dels guiris, la tardor és més una estació per mi.

Un petón, senyora!