domingo, 23 de noviembre de 2008

Provando...

Grafit, llàpis de color, acríl·lic, aquarel·les i boli negre.

No.. no és un microbi bizarro... és una altra prova de Tara..


Espero a partir d'ara començar a penjar coses del conte que faig pel projecte final, que transcorre a la India (aprofitant-me de la font d'inspiració d'aquest estiu).. Aquest noiet tan maco es diu Tara i viurà alguna que altre aventura amb la seva amiga Pooja... i bé..espero que més endevant pogueu coneixer a en Ganesha.
Aquesta és la primera prova sobre Tara, faré diferents variacions sobre el mateix personatje, canviant-ne la forma i provant amb diferents tècniques (per tal de trobar l'estil general de totes les il·lustracions del llibre).. aquest és amb gouache i tres o quatre línies de rotu..

9 comentarios:

Jordi Solano dijo...

hola, Vilardeboníssima!

jo he estat les últimes setmanes una mica desaparegut, però a partir de pròximament espero començar a venir asiduament a l'escola per fer feina allà, a veure si coincidim algun dia i em convides a un cafè i m'expliques que fas amb la teva vida.

Grill dijo...

Mola! És una mica terrorífic xo mola molt! De totes formes esperaré a que pengis més proves per donarte una opinió definitiva....segur que encara em pots sorpendre!

Segueix dibuixant PEPORRA! (Que veig q per aqui la gent tira els trastos i jo no seré menys! JAJAJAJAJAJAJA!)

Iñaki Gorri dijo...

Alba, m'agrada molt aquest nen!! té una mica pinta de fiestero psicòpata, però m'agrada com l'has pintat. Fins i tot la taca per fer el cos!! et vigilooooo....

Anónimo dijo...

Molt guapes aquestes taques. m'agrada que trepitgin la línea. Ei! El Divendres a les 19:30h, eh?
Et deixo el link amb la direcció:
http://illustracio.blogspot.com/
Un petonàs!

Albert Oriols Mombiola dijo...

Bones Alba! q tal? molt xulus els bixitus akets!m'encanta el segon! po fa una cara de psicopata q espanta!mls records!!

Roger dijo...

Alba aquests personatges estan de pm! i sobretot el segon, m´agrada molt! Apa petons

Grill dijo...

Aquest segon és mes entranyable (menys psicho)! Molan els 2 xo vull veure més!

Laura dijo...

Hola!! Ei aquets personatges estan molt bé!^^
M'agraden , m'agraden molt!
Tu tb fas unes taques que no veas!!
Dons si fiques una d'aquestes taques(escaneada) al photoshop i vas a edicion/definir valor de pincel/aceptar;la podràs tenir al programa com un pincell jeje! en resposte a la teva pregunta :)
Jo les vaig fent així tacan papers i fent mezclas xD i d'altres que les pillo x internet i les retoco i vaig provant a veure que surt.
Ara provau tu si vols! ;)
Mi anirè pasant!!!

Joana Llauradó i Farrés dijo...

m'agrada molt el primer albeta, molt molt...i com ho has enganxat i tot...on el tens??que puta no l'he vist per "casa"!!!!

un petó nineta!!!